Karta Moja Biedronka. Ważny komunikat, część klientów założy od nowa

Karta Moja Biedronka powinna zostać założona od nowa przez część klientów. Posiadacz karty Biedronki ma dwa wyjścia, w przypadku jej zgubienia. Podobnie jest po znalezieniu cudzego egzemplarza. Kto i kiedy musi założyć swoją kartę?

W przypadku zgubienia czy znalezienia karty Moja Biedronka mamy dwa wyjścia. Przede wszystkim część klientów, która wciąż będzie chciała korzystać z programu po zgubieniu karty, może taką kartę wyrobić na nowo. Nie są wydawane bowiem zdublowane egzemplarze na te same dane.

Kartę Moja Biedronka może otrzymać każdy. Podczas wizyty w sklepie wystarczy wyrazić taką chęć i podać personelowi trzy informacje:

Jeśli podamy te dane, otrzymamy trzy karty Moja Biedronka – większą kartę główną i dwie pomniejsze zwane „brelokami”.

Zgubiona karta Moja Biedronka może zostać wykorzystana przez nieuczciwą osobę, która będzie mogła skorzystać z naszych zniżek. Może być też, że to my znajdziemy czyjąś kartę. W obu przypadkach mamy dwa wyjścia:

– W ten sposób zminimalizujemy ryzyko nieuprawnionego korzystania z rabatów przysługujących użytkownikom programu Moja Biedronka – wskazuje Biedronka w odpowiedzi dla redakcji Interia Biznes.

W przypadku utraty karty, sieć nie wyda duplikatu na te same dane. Klienci, którzy chcą mieć plastikowy egzemplarz, muszą wyrobić kartę Moja Biedronka od nowa. W celu wydania nowej karty Moja Biedronka powinniśmy podać inny adres e-mail lub założyć nową pocztę elektroniczną.

Przemysław Terlecki

Źródło

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *






No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *