Karta Moja Biedronka powinna zostać założona od nowa przez część klientów. Posiadacz karty Biedronki ma dwa wyjścia, w przypadku jej zgubienia. Podobnie jest po znalezieniu cudzego egzemplarza. Kto i kiedy musi założyć swoją kartę?
W przypadku zgubienia czy znalezienia karty Moja Biedronka mamy dwa wyjścia. Przede wszystkim część klientów, która wciąż będzie chciała korzystać z programu po zgubieniu karty, może taką kartę wyrobić na nowo. Nie są wydawane bowiem zdublowane egzemplarze na te same dane.
Kartę Moja Biedronka może otrzymać każdy. Podczas wizyty w sklepie wystarczy wyrazić taką chęć i podać personelowi trzy informacje:
Jeśli podamy te dane, otrzymamy trzy karty Moja Biedronka – większą kartę główną i dwie pomniejsze zwane „brelokami”.
Zgubiona karta Moja Biedronka może zostać wykorzystana przez nieuczciwą osobę, która będzie mogła skorzystać z naszych zniżek. Może być też, że to my znajdziemy czyjąś kartę. W obu przypadkach mamy dwa wyjścia:
– W ten sposób zminimalizujemy ryzyko nieuprawnionego korzystania z rabatów przysługujących użytkownikom programu Moja Biedronka – wskazuje Biedronka w odpowiedzi dla redakcji Interia Biznes.
W przypadku utraty karty, sieć nie wyda duplikatu na te same dane. Klienci, którzy chcą mieć plastikowy egzemplarz, muszą wyrobić kartę Moja Biedronka od nowa. W celu wydania nowej karty Moja Biedronka powinniśmy podać inny adres e-mail lub założyć nową pocztę elektroniczną.
Przemysław Terlecki
Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.