Awaria PKO BP. Komunikat banku dotyczący IKO, iPKO i kart płatniczych

Glapiński: bieżące uwarunkowania przemawiają za utrzymaniem stóp procentowychTVN24

PKO BP przekazał w komunikacie, że udało się usunąć awarię. Wcześniej bank informował o utrudnieniach w „dostępie do niektórych usług w aplikacji IKO i serwisie iPKO”.

„Występowały utrudnienia w dostępie do usług w aplikacji IKO i serwisie internetowym iPKO. Wszystko wróciło już do normalnego funkcjonowania. Naszych klientów bardzo przepraszamy za utrudnienia” – napisał bank w komunikacie opublikowanym w mediach społecznościowych około godz. 14:00.

Wcześniej bank powiadomił, że „występują utrudnienia w dostępie do niektórych usług w aplikacji IKO i serwisie iPKO”.

Dzień dobry, występowały utrudnienia w dostępie do usług w aplikacji IKO i serwisie internetowym iPKO. Wszystko wróciło już do normalnego funkcjonowania. Naszych klientów bardzo przepraszamy za utrudnienia

— PKO Bank Polski (@PKOBP) January 30, 2025

Z serwisu Downdetector wynika, że pierwsze problemy zaczęły być zgłaszane tuż po południu.

Internauci wskazywali na problemy z dokonywaniem przelewu, logowaniem się do aplikacji i opłacaniem rachunków.

„Moja aplikacja mobilna nie działa poprawnie, przy próbie zapłaty kodem blik wyświetla się błąd ogólny, to samo kiedy chcę sprawdzić historię konta” – napisała jedna z osób w mediach społecznościowych.

„PKO BP, jak co miesiąc, dzień wypłaty i nie działa #IKO” – dodała druga.

Źródło

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *






No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *