Sinsay ostrzega swoich klientów przed istnieniem fałszywych stron internetowych, które podszywają się pod oficjalny sklep marki. Oszuści organizują fałszywą kampanię i próbują oszukać użytkowników. Ich celem jest przejęcie danych osobowych i pieniędzy.
Oszuści promują nieistniejącą kampanię o nazwie „Sinsay Mystery Box” i wykorzystują nieuwagę internautów, aby ich wprowadzić w błąd. W związku z tym sieć wydała oficjalne oświadczenie.
W swoim oświadczeniu Cincy apeluje do klientów o zachowanie szczególnej czujności podczas zakupów online i ostrzega przed podejrzanymi stronami oferującymi nierealne promocje:
„ W świetle doniesień o stronach internetowych podszywających się pod sklepy internetowe Sinsay i promujących fałszywą kampanię Sinsay Mystery Box, apelujemy o zachowanie ostrożności” – czytamy w oświadczeniu opublikowanym w mediach społecznościowych.
Sinsay przypomina, że sklep działa wyłącznie pod jednym, autoryzowanym adresem. Klienci, którzy natknęli się na fałszywe strony internetowe, mogą zgłaszać takie incydenty, pisząc na adres [email protected], aby pomóc w walce z internetowymi oszustami .
„Prosimy nie odwiedzać innych stron podających się za markę Sinsay” – apeluje sieć w oświadczeniu.
Pierwsze ostrzeżenia przed phishingiem w kontekście „Sinsay Mystery Box” pojawiły się już w marcu tego roku. Fałszywe posty zachęcają do wypełnienia formularza i otrzymania „tajemniczej skrzynki” za 9,99 zł .
W rzeczywistości link prowadzi do fałszywej witryny , na której użytkownicy nieświadomie ujawniają swoje dane osobowe i szczegóły kart płatniczych, ryzykując utratą środków na swoim koncie bankowym.
Pod koniec stycznia 2025 roku w Grupie LPP zatrudnionych było około 1600 osób. Liczba sklepów marki Sinsay (w Polsce ok. 500) wzrosła o 620 placówek w porównaniu do stycznia 2024 roku. Do grupy LPP należą również inne znane marki odzieżowe: Reserved, Cropp, House, Mohito.
Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.