Biznes Fakty
Popularna platforma sprzedażowa wśród Polaków upada. Mamy wyjaśnienie.
Chociaż Vinted może nie być najpopularniejszą platformą handlową w Polsce, to jest to miejsce, w którym użytkownicy inwestują najwięcej czasu. Jednak w środę kupujący musieli przerwać swoje działania z powodu przerwy w świadczeniu usług. Vinted doświadczył awarii. Skontaktowaliśmy się z firmą, aby uzyskać oświadczenie.

Vinted, obsługiwany przez UAB Group, jest litewską platformą cyfrową do kupowania, sprzedawania i wymiany zarówno nowych, jak i używanych przedmiotów, głównie ubrań i akcesoriów. W krajobrazie zakupów online wśród Polaków plasuje się za dziewięcioma innymi usługami, ale wyróżnia się pod względem czasu spędzonego na przeglądaniu. Raport Wirtualne Media wskazuje, że użytkownicy poświęcali średnio godzinę i 46 minut na zakupy na Vinted w lutym. Allegro znalazło się tuż za nim na drugim miejscu z godziną i 40 minutami, a Temu znalazło się na trzecim miejscu z 48 minutami.

Jednak przerwa w środę może skrócić ten czas, chyba że bardziej oddani klienci zrekompensują stracony czas później. Według raportów Downdetector, od środy, 15 października, usługa jest niedostępna, a użytkownicy mają problemy z logowaniem się zarówno na stronie internetowej, jak i w aplikacji.

Zwróciliśmy się do służb o komentarz dotyczący przyczyny zakłóceń.
„Możemy potwierdzić, że dzisiaj wystąpiła krótka awaria techniczna trwająca około godziny, która została już rozwiązana” – stwierdził Guen de Mello, kierownik ds. public relations w Vinted, w wywiadzie dla Business Insider.
— To był błąd lub problem techniczny, bardziej podobny do tego, co może się zdarzyć podczas aktualizacji lub zmian. Nic nadzwyczajnego, więc szybko się tym zajęto — dodał.
Dziękujemy za poświęcenie czasu na przeczytanie naszego artykułu. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Google News.
Źródło