We wrześniu rusza drugi sezon największego międzyszkolnego turnieju esportowego – Predator Games

We wrześniu rusza drugi sezon Predator Games – największego turnieju esportowego w Polsce i w Europie skierowanego do szkół. Przygotowania do tego wydarzenia idą pełną parą, a wszystko wskazuje na to, że Predator Games stanie się jeszcze większym świętem esportu dla młodzieży szkolnej. Organizatorzy zapowiadają, że tegoroczna edycja będzie miała znacznie większy rozmach, przyciągając jeszcze więcej uczestników i oferując nowe, ekscytujące możliwości rywalizacji. Łukasz Łopuszyński, County Manager Acer Polska opowiada nam, jak wyglądają kulisy tego projektu i czym jest on zarówno dla polskiej kultury gamingowej, jak i dla samej marki i jej partnerów.

Jakie były największe sukcesy i wyzwania podczas pierwszego sezonu Predator Games? Czy osiągnęliście założone cele biznesowe i frekwencyjne?

Pierwsze sezon Predator Games okazał się być największym międzyszkolnym turniejem esportowym w Europie. Na ten sukces złożyły się dwa kluczowe aspekty. Po pierwsze turniej cieszył się ogromnym zainteresowaniem – osiągnęliśmy zakładaną liczbę rejestracji czyli 1024 szkoły i ponad 16 tysięcy graczy. Na etapie zapisów wynik po raz pierwszy przeszedł nasze oczekiwania, gdyż zgłosiło się ponad 4000 chętnych szkół na 1024 możliwe miejsca. Po drugie zorganizowaliśmy prawdziwy profesjonalny turniej, który dla wielu młodych ludzi był pierwszą esportową przygodą. Zadbaliśmy, aby młodzież doświadczyła prawdziwych emocji związanych z tą dyscypliną. Finał offline swoją oprawą i organizacją przypominał te największe z międzynarodowych aren. Wyzwaniem była organizacja tego projektu na taką skalę i dopięcie wszystkich detali, tak jak sobie to zaplanowaliśmy, ale na koniec dnia młodzi gracze bardzo pozytywnie wyrażali się o Predator Games i od razu chcieli kolejny sezon i nowe rozgrywki. Więc tak,. i biznesowo i frekwencyjnie – udało się nam.

Jakie wnioski wyciągnęliście z zeszłorocznej edycji Predator Games i jak wpłyną one na organizację kolejnego sezonu? Czy planujecie wprowadzić jakieś zmiany lub ulepszenia na podstawie tych doświadczeń?

Otrzymaliśmy wiele cennego feedbacku zarówno od młodych graczy, jak i nauczycieli oraz rodziców. W odpowiedzi na te uwagi wprowadzamy kilka kluczowych zmian. Przede wszystkim, zwiększamy skalę turnieju, aby sprostać rosnącemu zainteresowaniu. W zeszłym roku wiele szkół i graczy było rozczarowanych, że nie udało im się wziąć udziału. Teraz zwiększamy limit do 4096 szkół i 57 234 graczy. Wprowadzamy także rozdzielenie szkół podstawowych od średnich, co dotyczy również gier. Szkoły średnie i podstawowe będą rywalizować razem tylko w jednym tytule, a pozostałe cztery będą dedykowane wyłącznie dla poszczególnych typów szkół. Usprawniamy proces rejestracji szkół oraz drużyn, umożliwiając zgłoszenie więcej niż jednej drużyny z danej szkoły do każdej gry, co zwiększa szansę udziału większej liczby uczniów. Rozwijamy również sekcję edukacyjną, która wyróżnia nas na tle innych turniejów. Naszym nadrzędnym celem jest budowanie mostu między rodzicami, dziećmi a szkołą, co pozwala na lepsze zrozumienie i wsparcie młodych graczy w ich rozwoju.

Jakie są największe wyzwania logistyczne związane z organizacją Predator Games?

Największym wyzwaniem jest proces rejestracji szkół. Zależy nam na tym, aby przestrzeń, w której odbywa się turniej, była w pełni profesjonalna i nie kolidowała z procesem nauczania. Dlatego szkoły są zaangażowane od samego początku, co wiąże się z dodatkowymi formalnościami, ale gwarantuje bezpieczeństwo naszym graczom.

W jaki sposób zapewniacie bezpieczeństwo i komfort uczestników oraz widzów podczas wydarzenia?

Jak wspominałem wcześniej, cały projekt został zaprojektowany z myślą o zapewnieniu bezpieczeństwa danych graczy oraz utrzymaniu wysokiej kultury i zasad fair play na serwerach. Mamy zespół specjalistów, którzy dbają o te kwestie – zarówno od strony formalnej, jak i turniejowej. Świetnie sprawdza się nam do tych celów Discord, na którym gracze mają bezpośredni kontakt z administracja turnieju i w każdej chwili mogą uzyskać pomoc. Choć zwiększa to skalę wyzwania, robimy to celowo, aby wprowadzić nową jakość esportu w Polsce.

Jaką strategię przyjęliście, aby przyciągnąć i utrzymać uwagę zarówno uczestników, jak i widzów?

Unikalność i profesjonalizm. Dotychczas w Polsce brakowało turniejów esportowych dla młodych ludzi na dużą skalę, a te, które istniały, były trudno dostępne. My to zmieniliśmy. Stworzyliśmy turniej otwarty dla każdej szkoły podstawowej i średniej w Polsce, zapewniając profesjonalną organizację oraz pulę nagród, która często przewyższa tę oferowaną w turniejach dla zawodowców.

Jakie są kluczowe kanały marketingowe używane do promocji Predator Games?

Kanały wykorzystywane przez młodych ludzi są kluczowe dla naszej strategii. W dużej mierze to dzieci mają wpływ na decyzje swoich opiekunów. Predator Games współpracuje z najlepszymi twórcami związanymi z grami, w które gramy. Jesteśmy aktywni w mediach społecznościowych, prowadzimy własny kanał na Discordzie i wkrótce uruchomimy profil na TikToku. Współpracujemy z influencerami, którzy mają ogromny wpływ na kulturę gier w Polsce, jak na przykład Jacob w Fortnite czy izak w CS. Uzupełnieniem tych kanałów jest komunikacja z nauczycielami i dyrektorami szkół choćby poprzez newslettery, w których dostarczamy wszystkie niezbędne informacje dotyczące turnieju czy materiały edukacyjne, ułatwiające zrozumienie aspektów gamingu i esportu.

Jakie są demograficzne cechy głównej grupy docelowej uczestników i widzów Predator Games?

Główna grupa docelowa uczestników Predator Games składa się z uczniów szkół podstawowych i średnich, którzy są graczami. Jako wsparcie dla naszej inicjatywy działają nauczyciele, którzy reprezentują szkoły i pomagają w budowaniu mostu między młodzieżą a rodzicami. Ostatnią grupą są rodzice, którzy mają kluczowy wpływ na przyszłość swoich dzieci i są najbardziej zainteresowani ich rozwojem i sukcesami.

Jakie są plany na rozwój i ekspansję wydarzenia w przyszłych latach? Czy planujecie zwiększyć liczbę uczestników lub rozszerzyć imprezę na inne lokalizacje/kraje?

Naszym celem jest zapewnienie, aby każda szkoła podstawowa i średnia miała możliwość uczestnictwa w Predator Games, co naturalnie zwiększy liczbę uczestników. Planujemy również rozszerzyć ofertę gier, w których uczniowie będą rywalizować. Każda z gier ma unikalny charakter, wykorzystuje różne umiejętności i rozwija różne kompetencje przyszłości. Ekspansja na inne rynki? Nie mówimy nie, ale na dzisiaj priorytetem jest organizacja drugiego sezonu i płynne przejście w trzeci.

Jakie korzyści biznesowe oferujecie partnerom i sponsorom Predator Games?

Nasze podejście do turnieju różni się zdecydowanie od innych. Zamiast koncentrować się wyłącznie na korzyściach, oferujemy wartości, takie jak możliwość uczestniczenia w największym esportowym turnieju dla szkół w Europie oraz szansa na kształtowanie kultury esportowej na polskim rynku. Nasze partnerstwo ma na celu wzmacnianie mostu zrozumienia między młodzieżą, rodzicami a szkołami. Tworzymy dedykowane formaty, ale nie dopuścimy do sytuacji, w której część komunikacji przekształci się w billboard reklamowy. Naszym celem jest, aby turniej był profesjonalny i promował edukację w zakresie esportu oraz gamingu.

Jakie są koszty związane z organizacją Predator Games i jak są one zarządzane?

Koszt turnieju obejmuje organizację, nagrody oraz komunikację. Koszty te dzielimy z naszymi partnerami. Dla nas, jako firmy Acer, jest to kluczowa inicjatywa w dziedzinie gamingu, na której się koncentrujemy.

Czy istnieje możliwość inwestycji w Predator Games? Jeśli tak, jakie są potencjalne zwroty z inwestycji?

Tak, istnieje możliwość partnerstw, o ile profil marki pasuje do modelu turnieju. Obecnie koncentrujemy się na drugim sezonie, który rozpocznie się 10 września. Choć czasu jest mało, planujemy, aby był to największy event esportowy w Polsce w tym roku. Planowanie i rozmowy o kolejnym sezonie planujemy rozpocząć z początkiem października.

Więcej na Predator Games

Źródło informacji: Predator Games

Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google. Artykuł sponsorowany Udostępnij artykuł Newsletter Bądź na bieżąco z informacjami ze świata biznesu i finansów Zapisz się

9a2453bd6f85100d90d34988a0e85b6c, Biznes Fakty Technologie

wczoraj 15:27 Redakcja Content Commerce 9f30e1969935ead938a5a0a49164b501, Biznes Fakty Technologie

wczoraj 11:54 Redakcja Content Commerce 0fd521ef582eaa631911bb596b215059, Biznes Fakty Technologie

wczoraj 10:44 Redakcja Content Commerce 35fc7dba6c70968bb38644bc54984765, Biznes Fakty Materiał promocyjny

środa 15:34 A039815471aa0685e9fbc5ad3930e612, Biznes Fakty Technologie

środa 15:15 Redakcja Content Commerce C88418a17713954b62d07554b81b78f3, Biznes Fakty Materiał promocyjny

środa 08:30 9997fa7c9e080c140c5378e114d3d0e4, Biznes Fakty Materiał promocyjny

wtorek 16:08 72987b94a5788d8b7faa68fc86ff4bd9, Biznes Fakty Materiał promocyjny

wtorek 15:53 815e61f14a0130e47aae2f31a4667bc8, Biznes Fakty Technologie

wtorek 14:12 Redakcja Content Commerce 6114fb13e00a9e4a7cdb60c1931d03ec, Biznes Fakty Technologie

poniedziałek 17:26 izz 87a85cee397b84ae36a14343975a55a9, Biznes Fakty Technologie

poniedziałek 14:07 Redakcja Content Commerce 40f9bc639478c7a802607132cb15cd26, Biznes Fakty Materiał promocyjny

poniedziałek 12:01 90a10bb796311a736bb04f23a6f79408, Biznes Fakty Technologie

poniedziałek 10:23 kuni 136ee244061c41bf8c7e3d8697a0e2d8, Biznes Fakty Technologie

20.08.2024 Redakcja Content Commerce Becc54545b0f4f1525558518a354ce20, Biznes Fakty Technologie

19.08.2024 Redakcja Content Commerce Cf73c5922c7abbbe42ddf0b48a8023c6, Biznes Fakty Technologie

18.08.2024 kuni 36358579e73cba92c3db4da744a02baf, Biznes Fakty Technologie

13.08.2024 Redakcja Content Commerce C0357bc6ef7822c22b547e4e603018d2, Biznes Fakty Technologie

12.08.2024 Redakcja Content Commerce 917791354157e382815a6dd75e5aed55, Biznes Fakty Technologie

12.08.2024 izz 8d97e6eecbd48332046a2efd04c648fa, Biznes Fakty Technologie

12.08.2024 izz Ae54690ed11a37850660e7a18b869086, Biznes Fakty Technologie

11.08.2024 MR 6609723188a6bc0cbe09a80827160cc4, Biznes Fakty Technologie

08.08.2024 Redakcja Content Commerce 2203d1d46a4761592783cc170ff48cc5, Biznes Fakty Technologie

07.08.2024 Redakcja Content Commerce 86b67c9ad022903972fc654d80b6b86c, Biznes Fakty Technologie

07.08.2024 Redakcja Content Commerce 79dcf7dd0db1e3d0a74f8547c8bc1f48, Biznes Fakty Materiał promocyjny

07.08.2024 Cfe7595dbc097d1bb610c71f6978ceae, Biznes Fakty Technologie

06.08.2024 Redakcja Content Commerce 5b2d2711eea62fdd07aff4d1fd503dab, Biznes Fakty Technologie

06.08.2024 Redakcja Content Commerce 94c9074c95ef17cd13c0f86620f6ef7a, Biznes Fakty Technologie

06.08.2024 izz B0bed26858564515417286a5ecdf9ad3, Biznes Fakty Technologie

05.08.2024 Redakcja Content Commerce D4a3563482a6b708acd542c0cde8b339, Biznes Fakty Technologie

05.08.2024 Redakcja Content Commerce 57933d3f8a04a30260d4908823cc5eea, Biznes Fakty Technologie

03.08.2024 PRus 8e72cb0dde86f5334ea54182e64d621d, Biznes Fakty Technologie

02.08.2024 Redakcja Content Commerce D3e8b2472bd133333c0b50fcde78e009, Biznes Fakty Technologie

02.08.2024 KUC D1c02cd780e8777bffceca7e010774f2, Biznes Fakty Technologie

02.08.2024 izz 18684fc1bab34f1776b4b498df01f005, Biznes Fakty Technologie

01.08.2024 Redakcja Content Commerce 101b04bad7310dd741e43ce748d06f38, Biznes Fakty Technologie

30.07.2024 Redakcja Content Commerce 31cf7e764efb9d869930cb6420c7beee, Biznes Fakty Technologie

30.07.2024 Redakcja Content Commerce 47dcfa542a3b58b0992343ebefede0d2, Biznes Fakty Technologie

30.07.2024 Redakcja Content Commerce 84717516dcb21c06ff7ab2803db48e37, Biznes Fakty Technologie

30.07.2024 Redakcja Content Commerce Ee6748943244e473e76e2cea0ac4b67f, Biznes Fakty Technologie

29.07.2024 Redakcja Content Commerce Bd309a0b87ebf703758f759e3bd45035, Biznes Fakty Technologie

25.07.2024 PRus 612fbd488d9d8b29649804937e671af9, Biznes Fakty Materiał promocyjny

24.07.2024 Ac11225fe95379cfe4e8de88802da1ac, Biznes Fakty Materiał promocyjny

24.07.2024 Bc670a91f347da486c311eecfeb371e0, Biznes Fakty Materiał promocyjny

22.07.2024 Ed20c05a996ccb294ab7d2aa647551f4, Biznes Fakty Tylko u nas Technologie

21.07.2024 Marcin Lis D60493ec9790eb6fad41e9fdff0039a2, Biznes Fakty Technologie

20.07.2024 izz 1823910ac4c1b69f2a57d897df8fb1b1, Biznes Fakty Technologie

19.07.2024 izz 4d3ad0e2340150ff3c366d5fc9a0f7a5, Biznes Fakty Technologie

19.07.2024 nsz

Źródło

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *






No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *