Holding XXII Ventures, specjalizujący się w rozwijaniu firm usługowych B2B, opublikował wyniki ankiety satysfakcji klientów (CSAT) przeprowadzonej we wszystkich pięciu spółkach. W badaniu wzięło udział ponad 100 klientów z Polski i zagranicy, co stanowi 70% bazy.
Badanie trwało 8 tygodni, a analizę i wnioski liderom zespołów pracujących z klientami dostarczyła sztuczna inteligencja.
Innowacyjna metoda oceny
Proces oceny satysfakcji klientów został w pełni zautomatyzowany i przeprowadzony przy użyciu algorytmów AI. To podejście pozwoliło na szybkie i obiektywne przetworzenie danych, eliminując potencjalne błędy ludzkie i zapewniając spójność wyników w całym holdingu.
Kluczowe wyniki Spółki osiągnęły wyniki od 4,39/5 do 4,84/5, z czego największa w holdingu – Tigers, zamknęła badanie z wynikiem 4,55/5.
Karolina Kawska, CXO w holdingu XXII Ventures, komentuje: Feedback klientów to najcenniejsze narzędzie w rękach managera odpowiadającego za customer experience. Wdrożenie ujednoliconej ankiety w badaniu satysfakcji klientów wszystkich spółek pozwala doskonalić proces obsługi klienta i budować jego pozytywne doświadczenie, co ma przełożenie na lepsze lifetime value i wyższą retencję, a co za tym idzie generuje zysk dla biznesu. Osiągnęliśmy założone KPI 4.5/5 na poziomie całego holdingu, jednocześnie identyfikując wyzwania w poszczególnych spółkach i obszarach, które będziemy teraz adresować, doskonaląc proces i wykorzystując dobre praktyki, które już sprawdziły się w naszych firmach.
Franciszek Georgiew, założyciel TIGERS i holdingu XXII Ventures, dodaje: Ankiety satysfakcji to kolejny datapoint w naszych systemach opartych o AI, dzięki którym możemy lepiej skupić nasze wysiłki we właściwych miejscach. Kwartał po kwartale, rozwiązanie po rozwiązaniu, staramy się coraz bardziej opierać nasze działania na jakościowych danych i budować nasze koło zamachowe w oparciu o technologię.
Analiza wyników ankiety wykazała, że klienci szczególnie doceniają wsparcie specjalistów działających we flagowych usługach TIGERS, największej ze spółek: FB Ads, Google Ads, LinkedIn Ads, social media. Na podium znalazły się również: consulting i automatyzacja procesów biznesowych.
Holding, którego misją jest budowanie firm przyszłości, stawia na ciągłe doskonalenie i innowacje. Dzięki połączeniu zaawansowanych technologii, autorskich rozwiązań AI i głębokiego zrozumienia potrzeb klientów, holding jest dobrze przygotowany do osiągnięcia swoich ambitnych celów na rok 2024 i umocnienia pozycji lidera w sektorze B2B.
Olaf Jasiniak, Technical Team Leader XXII Ventures, wyjaśnia proces: Dotychczas analizowaliśmy satysfakcję klientów każdej spółki z osobna, w rozproszonych bazach. Unifikacja procesu, wykorzystując platformy Airtable (jednolita i skalowalna baza danych), Tally (ankieta) oraz Make.com (automatyzacje i wysyłka), pozwala nam na śledzenie wyników per spółka. Na co dzień dane klientów i obsługujących ich specjalistów przechowujemy w ustrukturyzowanych bazach, dzięki czemu w łatwy sposób możemy sprawdzić, jak układa się satysfakcja klienta w zależności od “stażu” współpracy, a także wyłonić specjalistę, którego klienci oceniają najwyżej.
Badania przeprowadzone przez Forrester Research w 2018 roku jednoznacznie wskazują, że firmy skupiające się na doświadczeniach klienta osiągają lepsze wyniki biznesowe. Organizacje, które systematycznie badają i poprawiają satysfakcję swoich klientów, nie tylko budują lojalność, ale także zwiększają swoją konkurencyjność na rynku. To potwierdza, że inwestycja w zadowolenie klienta to klucz do długoterminowego sukcesu i wzrostu biznesu.
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google. Materiał promocyjny TIGERS Udostępnij artykuł Newsletter Bądź na bieżąco z informacjami ze świata biznesu i finansów Zapisz się
Nowe technologie
dzisiaj 12:29
Nowe technologie
dzisiaj 06:50
Nowe technologie
wczoraj 13:22
Nowe technologie
wczoraj 05:00
Nowe technologie
niedziela 16:32
Nowe technologie
niedziela 16:05
Materiał promocyjny
piątek 14:21
Materiał promocyjny
czwartek 12:53
Nowe technologie
07.08.2024
Nowe technologie
06.08.2024
Materiał promocyjny
06.08.2024
Nowe technologie
06.08.2024
Nowe technologie
05.08.2024
Nowe technologie
04.08.2024
Nowe technologie
04.08.2024
Nowe technologie
04.08.2024
Nowe technologie
03.08.2024
Nowe technologie
02.08.2024
Nowe technologie
02.08.2024
Materiał promocyjny
02.08.2024
Nowe technologie
30.07.2024
Nowe technologie
30.07.2024
Nowe technologie
30.07.2024
Nowe technologie
29.07.2024
Nowe technologie
28.07.2024
Nowe technologie
28.07.2024
Nowe technologie
27.07.2024
Nowe technologie
27.07.2024
Nowe technologie
25.07.2024
Nowe technologie
24.07.2024
Nowe technologie
24.07.2024
Nowe technologie
24.07.2024
Nowe technologie
23.07.2024
Nowe technologie
22.07.2024
Nowe technologie
22.07.2024
Nowe technologie
21.07.2024
Nowe technologie
21.07.2024
Nowe technologie
21.07.2024
Nowe technologie
21.07.2024
Nowe technologie
20.07.2024
Nowe technologie
20.07.2024
Nowe technologie
20.07.2024
Nowe technologie
19.07.2024
Nowe technologie
19.07.2024
Nowe technologie
19.07.2024
Materiał promocyjny
19.07.2024
Nowe technologie
19.07.2024
Nowe technologie
18.07.2024
Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.