Biznes Fakty
CEO JPMorgan: przestań mitrężyć na TikToku. To głupia strata czasu
Jamie Dimon, szef JPMorgan — jednego z największych holdingów finansowych na świecie z aktywami wartymi 2,5 bln dol., stwierdził, że TikTok i Facebook to “głupia strata czasu”. Zamiast mitrężyć w mediach społecznościowych, młodzi ludzie powinni czytać książki, Najlepiej historyczne.
- Jamie Dimon twierdzi, że młodzi ludzie powinni spędzać mniej czasu na TikToku i Facebooku.
- — To głupia strata czasu — powiedział szef JPMorgan na temat tych dwóch platform
- Dimon uważa, że lepiej poświęcić czas na czytanie książek historycznych
- Więcej informacji o biznesie znajdziesz na stronie Businessinsider.com.pl
Jamie Dimon, CEO JPMorgan, przekonuje, że młodzi ludzie powinni spędzać mniej czasu na platformach społecznościowych, a więcej na czytaniu książek.
Podczas dorocznej konferencji Georgetown Psaros Center for Financial Markets and Policy’s Financial Markets Quality, Dimon został zapytany, czy ma jakieś rady dla obecnych studentów.
— W przypadku większości z was, powinniście wyłączyć TikToka i Facebooka. To głupia strata czasu — powiedział Dimon uczestnikom konferencji.
Dimon podkreślił, że znacznie lepiej spożytkują swój czas, czytając książki historyczne.
— Moja rada dla studentów: uczcie się, uczcie się, uczcie się, uczcie się, uczcie się, uczcie się. Jeśli jesteś demokratą, przeczytaj opinie republikanów. Te dobre. Jeśli jesteś republikaninem, przeczytaj opinie demokratów — powiedział.
— Czytajcie książki historyczne. Tego nie można wymyślić. Nelson Mandela, Abe Lincoln, Sam Walton. Uczysz się, czytając i rozmawiając z innymi ludźmi. Nie ma innego sposobu — dodał.
W przeciwieństwie do większości menedżerów biznesowych Dimon utrzymuje stosunkowo niską aktywność w mediach społecznościowych.
Oprócz LinkedIn, Dimon nie korzysta z innych platform, takich jak Facebook, Twitter czy TikTok, choć w 2021 r. przyznał się do prowadzenia konta na Instagramie pod pseudonimem.
Dimon krytykował media społecznościowe również w swoim corocznym liście do akcjonariuszy. W tym roku stwierdził, że platformy te muszą zrobić więcej, aby rozwiązać problemy, które same stworzyły.
“Nie ma wątpliwości, że media społecznościowe wywierają pewne negatywne skutki, od manipulacji wyborami po coraz bardziej udokumentowany negatywny wpływ na zdrowie psychiczne dzieci” — napisał Dimon.
“Są to kwestie wpływające zarówno na nasze indywidualne, jak i zbiorowe sfery życia i nadszedł czas, aby firmy zajmujące się mediami społecznościowymi podjęły więcej działań, aby zaradzić tym wyzwaniom i to szybko” — dodał.
Tekst jest tłumaczeniem z amerykańskiego wydania Business Insider.
Tłumaczenie: Mateusz Albin
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Źródło