Biznes Fakty
GetResponse wprowadza Platformę do monetyzacji treści, umożliwiając twórcom przekształcanie wiedzy w źródło dochodu
GetResponse wprowadza Platformę do monetyzacji treści, umożliwiając twórcom przekształcanie wiedzy w źródło dochodu.
- Wszechstronne narzędzie, które umożliwia tworzenie, promowanie i monetyzację treści z wieloma możliwościami generowania przychodów.
- Już teraz dostępne są takie funkcje jak Kreator kursów AI, Webinary, Newslettery premium, zaawansowane narzędzia do email marketingu oraz marketing automation.
- Prawie połowa twórców treści (44%) wskazuje marketing jako główne wyzwanie w promowaniu kursów online.
GetResponse, polski dostawca rozwiązań do marketingu online, prezentuje Platformę do monetyzacji treści. To wszechstronne rozwiązanie ma na celu wzmocnienie pozycji edukatorów online, indywidualnych przedsiębiorców oraz twórców treści, dostarczając im narzędzia, które pomogą tworzyć, promować i monetyzować ich wiedzę.
Po ponad 25 latach doświadczeń w email marketingu i automatyzacji, GetResponse wchodzi na rynek z nową platformą stworzoną z myślą o tych, którzy dzielą się wiedzą. Platforma do monetyzacji treści to intuicyjne i przystępne cenowo rozwiązanie, które łączy możliwości marketingu online oraz monetyzacji treści. Wśród kluczowych funkcjonalności znajdziemy Kreator kursów AI, Webinary, Newslettery premium, zaawansowane narzędzia do email marketingu i marketing automation. Taki wachlarz możliwości dostępny na jednej platformie w połączeniu z wiedzą i doświadczeniem użytkownika pozwala zbudować prawdziwe marketingowe imperium.
„Przez ostatnie 25 lat prawie pół miliona klientów GetResponse rozwinęło swoje firmy, korzystając z narzędzi marketingowych oszczędzających ich czas. Teraz nasza nowa platforma daje twórcom taką samą możliwość – budowania swojego imperium za pomocą zintegrowanej i prostej w obsłudze platformy. Wprowadzając narzędzia do monetyzacji treści, przenosimy naszą sprawdzoną wiedzę z zakresu email marketingu i automatyzacji na zupełnie nowy obszar do tworzenia treści,” powiedział Szymon Grabowski, założyciel i CEO GetResponse.
Większość osób (65%), które uczestniczyły w kursach online, uważa je za bardziej efektywne niż naukę stacjonarną. Nowe narzędzia GetResponse umożliwiają twórcom wykorzystać ten rosnący popyt na edukację online, jednocześnie rozwijając ich działalność w dochodowy interes.
„Rynek e-learningu to rosnąca branża warta miliardy dolarów, ponieważ coraz więcej osób szuka możliwości rozwoju osobistego i zawodowego poza tradycyjną edukacją. Jednak wielu szkoleniowców, przedsiębiorców i twórców treści ma trudności z efektywnym promowaniem swojej wiedzy – i tu wkracza GetResponse,” powiedział Szymon Grabowski.
Jednym z najtrudniejszych wyzwań w monetyzacji kursów online jest dotarcie do odbiorców i promocja treści. Badanie GetResponse, obejmujące 1000 twórców kursów, pokazuje, że dla 44% z nich marketing stanowi największy problem. Dzięki GetResponse twórcy mogą zwiększać zaangażowanie, budować swoją publiczność i generować przychody, m.in. za pomocą płatnych newsletterów i sprzedaży kursów online.
„Tworząc platformę dla twórców treści, skupiliśmy się na rozwiązaniu dwóch kluczowych problemów,” powiedział Daniel Brzeziński, wiceprezes, COO i Head of Product Strategy w GetResponse. „Po pierwsze, nie każdy ekspert w swojej dziedzinie jest również ekspertem od budowania kursów. Dlatego wykorzystaliśmy sztuczną inteligencję, aby każdy mógł sprawnie stworzyć profesjonalny program kursów, niezależnie od obszaru, w którym się specjalizuje. Pozwala to zaoszczędzić nawet 40% czasu pracy. Po drugie, chcieliśmy rozwiązać problem monetyzacji samej wiedzy. Na podstawie naszych 25-letnich doświadczeń opracowaliśmy skuteczny proces komunikacji, który automatycznie zwiększa konwersję bez angażowania twórcy treści w dodatkowe czynności. W ten sposób klienci GetResponse otrzymują nie tylko narzędzie, ale również merytoryczne wsparcie w promocji i sprzedaży.”
„Prawie połowa (48%) twórców treści zarabia mniej niż 60 000 złotych rocznie, co pokazuje ogromny, niewykorzystany potencjał w edukacji online. Platforma do monetyzacji treści od GetResponse pozwala ekspertom z różnych dziedzin przekształcać ich wiedzę i doświadczenie w realne źródło dochodów,” wyjaśnia Carlos Gil, Brand Evangelist w GetResponse. „Tym, co wyróżnia tę platformę, są wbudowane narzędzia marketingowe, które pozwalają twórcom rozwijać markę, budować bazę odbiorców i monetyzować treści na wiele sposobów. To nie tylko dzielenie się wiedzą – to budowanie zrównoważonego biznesu.”
Platforma dostępna jest dla wszystkich edukatorów online, przedsiębiorców oraz twórców treści.
Więcej informacji można znaleźć na stronie: https://www.getresponse.pl/rozwiazania/jak-sprzedawac-wiedze
Osoba kontaktowa:
Joanna Kugler
Brand Manager – Poland
O GetResponse
GetResponse to kompleksowa platforma do email marketingu, która zapewnia małym firmom, przedsiębiorcom i marketerom kompleksowe oraz przystępne cenowo narzędzia do rozwijania bazy odbiorców oraz angażowania subskrybentów przekształcając ich w płacących klientów. Od ponad 25 lat klienci wybierają GetResponse ze względu na łatwe w obsłudze rozwiązanie, wielokrotnie nagradzaną obsługę klienta 24/7 dostępną w ośmiu językach oraz zaawansowane funkcjonalności, które wykraczają poza email marketing – narzędzia do tworzenia treści wspomagane sztuczną inteligencją, automatyzację, rozwój listy i narzędzia do komunikacji, takie jak formularze i pop-upy, webinary na żywo, które pomagają firmom budować markę osobistą, sprzedawać produkty i usługi oraz budować społeczność.
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google. Artykuł sponsorowany Udostępnij artykuł Newsletter Bądź na bieżąco z informacjami ze świata biznesu i finansów Zapisz się
Najpopularniejsze w BUSINESS INSIDER
Technologie
Powstała "wieczna" bateria, która zmieni świat? Już rozpala przemysł motoryzacyjny
dzisiaj 15:00 Materiał promocyjny
Gaming w świecie biznesu – możliwości dla marek i perspektywy rozwoju
dzisiaj 00:00 Technologie
Chiński cios w Airbusa i Boeinga. Comac zaczyna się rozpychać, by rozbić duopol
wczoraj 08:17 Technologie
TikTok zwalnia setki pracowników. Zastąpi ich sztuczna inteligencja
piątek 15:11 Technologie
Zestaw na jesienne wieczory: palenisko z grillem i kociołkiem
piątek 12:57 Technologie
Cztery bieżnie do 1 tys. zł — zadbasz o swoją sylwetkę i kondycję
piątek 12:11 Technologie
Boomersi mieli Jobsa. Milenialsi Zuckerberga. Pokolenie Z nie ma nikogo
piątek 06:20 Technologie
Zapomnij o judaszu: kup wideo-wizjer i monitoruj mieszkanie
czwartek 14:33 Technologie
Cztery nieoczywiste smartfony, na które trzeba zwrócić uwagę
czwartek 13:28 Technologie
Domowi asystenci od Google'a i Amazona: co potrafią?
środa 13:26 Technologie
Bateria w smartfonie nie wytrzymuje do końca dnia? Naucz się ją ładować
środa 07:30 Technologie
Czarne chmury nad Google'em. Może dojść do podziału biznesu
środa 07:05 Technologie
Awaria dużej sieci komórkowej w Polsce. Nie działały połączenia i smsy
wtorek 13:30 Technologie
Myjki ciśnieniowe w promocji: idealne na jesienne porządki
wtorek 11:54 Technologie
Klienci czterech banków muszą uważać. Na to oszustwo łatwo się nabrać
wtorek 07:05 Technologie
Bill Gates zdradził swoje trzy największe obawy dotyczące sztucznej inteligencji
wtorek 06:39 Technologie
Smartfony do 1 tys. zł z największą pamięcią RAM
07.10.2024 Technologie
CEO JPMorgan: przestań mitrężyć na TikToku. To głupia strata czasu
06.10.2024 Materiał promocyjny
Zalety badań online – efektywność i rzetelność w nowoczesnym wydaniu
05.10.2024 Technologie
Facebook będzie miał problem z reklamami. Przełomowy wyrok TSUE
04.10.2024 Technologie
Eleganckie dyfuzory zapachowe: kup, a nie pożałujesz
04.10.2024 Technologie
Ciśnieniomierze z dobrymi opiniami: zadbaj o swoje zdrowie
03.10.2024 Technologie
Całkiem nowy ranking smartwatchy: same hity
02.10.2024 Technologie
Tanie piece do pizzy i przepis idealny — tylko 0,55 g drożdży
02.10.2024 Technologie
Najlepszy Program kadrowo-płacowy – TOP 5 rozwiązań dla Firm
02.10.2024 Technologie
Niewinny człowiek w areszcie. AI błędnie rozpoznało przestępcę
01.10.2024 Technologie
Rowery elektryczne tanie jak barszcz: lepszego transportu nie ma
01.10.2024 Technologie
Podręczne latarki, które warto mieć przy sobie po zmroku
01.10.2024 Technologie
Hulajnogi elektryczne odpowiednie do jazdy jesienią
01.10.2024 Materiał promocyjny
W jaki sposób technologia bezpieczeństwa technicznego może wspierać zrównoważony rozwój?
30.09.2024 Technologie
Posiadacze Samsungów z dodatkową opłatą? Wszystko przez AI
30.09.2024 Technologie
Roboty sprzątające: nasz wybór do 1,5 tys. zł
30.09.2024 Materiał promocyjny
Nowa Toyota Camry – gwiazda w Twojej flocie
30.09.2024 Materiał promocyjny
Najlepsza Niszczarka do biura – TOP 5 – niszczarka do dokumentów, papieru – jaką wybrać?
30.09.2024 Technologie
Cztery sprawy, które ulepszy AI i zyska na tym ludzkość według szefa Googla
28.09.2024 Technologie
Zuckerberg pokazał światu okulary Orion. Tak wygląda przyszłość
27.09.2024 Technologie
Głośniki przenośne, w których liczy się jakość dźwięku
27.09.2024 Technologie
Którego laptopa wybrać do pracy biurowej?
27.09.2024 Technologie
Amerykanie po raz pierwszy zamontowali te pociski w F-35. To sygnał w stronę Chin
27.09.2024 Materiał promocyjny
Sport i styl w doskonałej harmonii, czyli limitowana kolekcja Recman DTW TENNIS CLUB
27.09.2024 Technologie
Suszarki, które na pewno spełnią twoje wymagania
26.09.2024 Technologie
Z tą kierownicą Logitecha nie potrzebujesz prawdziwej rajdówki
26.09.2024 Materiał promocyjny
Firma Meest International otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w Polsce
26.09.2024 Technologie
Kurtki przeciwdeszczowe za 100, 200 i 400 zł: czym się różnią?
25.09.2024 Technologie
Popularne i dobrze oceniane zestawy noży kuchennych
25.09.2024 Technologie
Cztery pralki, które możesz kupować w ciemno
24.09.2024 Technologie
Przegląd smartwatchy Mibro, które kosztują mniej niż smartbandy
23.09.2024 Technologie
Czy sztuczna inteligencja zastąpi pracę? Bill Gates nie ma wątpliwości
22.09.2024
Źródło