Nowy VW Passat. Świetna jakość, znacznie więcej możliwości

Jeszcze wyższa jakość wykonania, świetna aerodynamika, imponujący zasięg i zaawansowane technologie to atrybuty najnowszej dziewiątej generacji popularnego kombi marki Volkswagen. Nowy VW Passat zasługuje na to, żeby przyjrzeć mu się z bliska.

W tekście i zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera

Nowy Volkswagen Passat. Wyjątkowo atrakcyjne kombi

Najnowszego Passata opracowano od podstaw. Jeszcze lepsza jakość wykonania i innowacyjne napędy sprawiają, że przestronne kombi mogłoby rywalizować z autami wyższego segmentu. Najbardziej zaawansowana technologicznie dziewiąta generacja modelu jest także najatrakcyjniejsza pod względem wizualnym i charakteryzuje się znacznie lepszą aerodynamiką — współczynnik oporu powietrza poprawił się z 0,31 na 0,25. Na uwagę zasługuje także ulepszone, bardziej komfortowe zawieszenie. Klient wybiera między czteroma liniami wyposażenia: Passat, Business, Elegance i R-Line. Reprezentacyjne wersje Business i Elegance otrzymały zdobienia w postaci chromowanych listw. Najbardziej usportowionego Passata R-Line zdobi zaś imponujący grill z bocznymi wlotami. W standardzie wersji Elegance i R-Line znajdują się reflektory główne IQ.Light LED Martix.

Sprawdź cenę

Nowy Volkswagen Passat. Przestronność, komfort i AI

Nowy Passat zmienił się także od środka. Dzięki powiększonej kabinie kierowca i pasażerowi podróżują wygodniej. Na komfort wpływa także obecność materiałów wysokiej jakości i przednich foteli z funkcją masażu. Pojemność bagażnika wynosi teraz aż 690 litrów. Przestrzeń na walizki, czy sportowy sprzęt zwiększa się do 1920 litrów po złożeniu tylnych siedzeń. VW Passat to także najnowsze technologie, które potrafią korzystać ze wsparcia sztucznej inteligencji. Intuicyjny w obsłudze cyfrowy kokpit umożliwia kontaktowanie się z asystentem głosowym. Asystent głosowy IDA umożliwia sterowanie wieloma funkcjami — dla przykładu zwiększysz z nim temperaturę powietrza w aucie.

Sprawdź cenę

Nowy Volkswagen Passat. Daje z siebie więcej

Nowy VW Passat otrzymał wiele zaawansowanych systemów, które stanowią ogromne wsparcie w czasie jazdy po zatłoczonym mieście, a także na autostradach. Parkowanie bardzo ułatwi Park Assist, który w zależności od wersji wyposażenia, jest dostępny w standardzie lub za dopłatą. Park Assist pomaga znaleźć miejsce do parkowania, wjeżdża równolegle lub prostopadle na wybrany obszar, a nawet zapamiętuje manewry, aby następnym razem zaproponować przejęcie parkowania. Na uwagę zasługują też elementy wsparcia, takie jak adaptacyjny tempomat ACC, system stabilizacji toru jazdy, hamowania awaryjnego Front Assist z rozpoznawaniem pieszych i rowerzystów, monitorowania martwego pola Side Assist, asystent utrzymania na pasie ruchu Lane Assist oraz rozpoznawanie znaków drogowych.

Sprawdź cenę

Nowy Volkswagen Passat. Zasięg godny podziwu

Volkswagen Passat ma być dostępny łącznie z ośmioma różnymi konfiguracjami napędu. Do nowości należy silnik benzynowy mild hybrid (eTSI) o mocy 150 KM i dwa napędy hybrydowe plug-in (eHybrid) w wariantach mocy 204 KM i 272 KM. Do wyboru mają być także trzy turbodoładowane silniki wysokoprężne (TDI) o mocach 122 KM, 150 KM lub 193 KM i dwa turbodoładowane silniki benzynowe (TSI) generujące 150 KM lub 177 KM. Wszystkie napędy połączono z automatyczną skrzynią biegów. Passat eHybrid przejedzie w trybie czysto elektrycznym około 131 km (według WLTP). Silnik benzynowy (TSI) w tym wariancie napędowym uruchamia się wtedy, gdy potrzeba większej mocy oraz na długich trasach. Nowy hybrydowy Passat może być ładowany mocą do 50 kW, więc na stacji szybkiego ładowania gości krótko. Napęd na przednie koła to nie jedyny wybór. Klientów może zainteresować także inteligentnie sterowany napęd na wszystkie koła 4MOTION.

Sprawdź cenę

Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *