Biznes Fakty
Komunikat do posiadaczy karty Moja Biedronka. Macie dwa wyjścia
Biedronka w odpowiedzi na pytanie naszej redakcji, zakomunikowała co zrobić, gdy karta Moja Biedronka ulegnie zniszczeniu lub zgubieniu. Możliwe, że konieczne będzie wysłanie listu na wskazany adres.
/Przemysław Terlecki /INTERIA.PL
- Biedronka wskazała co zrobić w przypadku utraty karty Moja Biedronka.
- Klienci mają dwa wyjścia, gdy znajdą kartę Moja Biedronka, ale również, gdy sami ją utracą.
- Przydatne może być wówczas posiadanie aplikacji Biedronka.
Biedronka zabrała głos w sprawie swojego programu lojalnościowego. W odpowiedzi Biedronki na nasze pytanie dotyczące kwestii zniszczenia lub zgubienia karty Moja Biedronka, sieć wskazała klientom dwa wyjścia.
Karta Moja Biedronka w telefonie. Wystarczy kod z aplikacji
Biedronka przypomina klientom, co zrobić, gdy ich karta Moja Biedronka ulegnie zniszczeniu. Klienci, którzy przystąpili do programu lojalnościowego, mogą rozwiązać problem na dwa sposoby. Uczestnictwo w programie mogą potwierdzać inaczej:
- skanując kod w aplikacji Biedronka,
- podając przy kasie numer telefonu przypisany do karty Moja Biedronka.
Co zrobić, jeśli znajdziemy czyjąś kartę Moja Biedronka? Biuro prasowe sieci Biedronka wskazało dwa wyjścia:
- udać się do najbliższej Biedronki w celu przekazania personelowi znalezionej karty Moja Biedronka.
- przesłać znalezioną kartę Moja Biedronka pocztą do centrali.
Biedronka odpowiada: Klienci z kartą Moja Biedronka mają dwa wyjścia
Gdy klient zgubi swoją kartę lojalnościową lub egzemplarz ulegnie zniszczeniu, wówczas powinien zgłosić się do Biura Obsługi Klienta. W tym wypadku także mamy wybór między jednym z dwóch wyjść – Biedronka zachęca bowiem do kontaktu telefonicznego lub mailowego.
„Odnalezioną kartę Moja Biedronka prosimy przekazać kierownikowi dowolnego, najbliższego sklepu sieci Biedronka. Jeżeli takiego nie ma w okolicy, prosimy o przesłanie karty pocztą na adres: Jeronimo Martins Polska, ul. Żniwna 5, 62-025 Kostrzyn z dopiskiem „Biuro Obsługi Klienta”. W przypadku zagubienia karty przez klienta lub zniszczenia – prosimy w takiej sytuacji o kontakt z Biurem Obsługi Klienta – telefonicznie lub e-mailowo (22 205 33 00 lub [email protected]), nasi konsultanci pomogą w takiej sytuacji klientowi” – przekazał w odpowiedzi na nasze pytania Dawid Krzyżowski, starszy menedżer ds. wsparcia i satysfakcji klienta w sieci Biedronka.
Jak zarejestrować kartę Moja Biedronka?
Kartę Moja Biedronka wyrobić może każdy klient. W tym celu należy podać personelowi podstawowe dane, które pozwolą stworzyć profil klienta. Dane potrzebne do wyrobienia własnej karty Moja Biedronka to:
- imię i nazwisko,
- adres e-mail,
- numer telefonu.
Następnie klientowi wydawane są trzy karty Moja Biedronka. To jedna główna karta oraz dwa mniejsze egzemplarze (tzw. breloki), które posiadają wyrobione w rogach dziurki.
Przemysław Terlecki