Biznes Fakty
Nerwy zamiast butów? Eobuwie nie realizuje zamówień. Teraz sieć tłumaczy
Trudności z zakupami online w sklepie eobuwie to cała lista skarg. Firma ignoruje e-maile i telefony, ale aktywnie zachęca klientów do korzystania ze specjalnych ofert w mediach. Użytkownicy wyrażają niezadowolenie, a na ich pytania odpowiada chatbot. „Zidentyfikowaliśmy i wyeliminowaliśmy źródła wszystkich problemów” – zapewniła Grupa CCC w oficjalnym komentarzu dla Interii Biznes.

Treść:
Składanie zamówień bez rejestracji w systemie, bez możliwości kontaktu mailowego lub telefonicznego, a nawet bez możliwości komentowania w mediach społecznościowych . Co dzieje się z eobuwie.pl? Sieć mówi o nowym programie lojalnościowym.
Problemy w Eobuvie: Zamówienia przyjęte, ale nie zrealizowane
Przed Wielkanocą wiele sieci handlowych organizowało sezonowe wyprzedaże. Dotyczy to również sklepów eobuwie. Problemem jest to, że liczba niezadowolonych klientów stale rośnie, w tym tych, którzy zapłacili za zamówienie i nigdy go nie otrzymali . Portal dlahandlu.pl przytacza przypadek czytelnika, który był klientem sklepu. eobuwie.pl i „złożył zamówienie na wymarzony produkt 15 kwietnia br. – płatność została potwierdzona, ale powiadomienie o wysyłce nie dotarło” – zaznacza portal.
Kobieta próbowała wyjaśnić sytuację telefonicznie, ale i to nie przyniosło żadnych rezultatów . Kolejki były wyraźnie przeciążone – na rozmowę z konsultantem czekało nawet 60 osób.
Innym problemem jest to, że wiele zamówień nie jest wyświetlanych w systemie, co utrudnia zwrot i odzyskanie pieniędzy w przypadku niezrealizowania zamówienia.
Eobuwie nie realizuje zamówień. Klienci skarżą się online
Podobnych przypadków jest mnóstwo w mediach społecznościowych. Wielu użytkowników ostrzega nawet przed składaniem zamówień na tej stronie:
„ Proszę nie zamawiać produktów z eobuwie. Zamówienie zostało złożone 2 tygodnie temu, opłacone, brak kontaktu telefonicznego i mailowego. „Zgłosiłem to dodatkowo i ostrzegłem innych” – głosił jeden z komentarzy opublikowanych na dlahandlu.pl.
Klienci eobuwie obecnie nieustannie zadają sobie pytanie: „Kiedy znów będzie można odebrać zamówienie w sklepie?” Zastanawiają się też, dlaczego kampanie reklamowe są kontynuowane, skoro problemy z realizacją zamówień zdają się tylko pogłębiać . Sklep ograniczył możliwość komentowania postów w mediach społecznościowych, większość komentarzy została usunięta, a kontakt telefoniczny pozostaje utrudniony.
Problemy z zamówieniami. Eobuwie tłumaczy za pomocą bota
Na pytanie o przyczyny problemów z realizacją zamówień serwis dlahandlu.pl odpowiedział chatbot. Zakłada się, że jest to spowodowane transformacją sklepu:
„Ze względu na wdrożenie nowych rozwiązań, które pozwalają nam uruchomić nasz nowy klub lojalnościowy , mogą wystąpić trudności w działaniu witryny i aktualizacji statusów zamówień. Pracujemy nad tym, aby zapewnić Ci jeszcze lepsze wrażenia z zakupów” – czytamy w odpowiedzi przesłanej za pośrednictwem formularza.
Przeczytaj także: Oznaczył przesyłkę jako otrzymaną, ale jej nie dostarczył. Niejasne wyjaśnienia kuriera DHL
Biuro prasowe Grupy CCC , właściciela serwisu eobuwie.pl, wyjaśnia również aktualne problemy związane z wdrażanymi zmianami:
„Obecnie mamy tymczasowe problemy techniczne. Jesteśmy świadomi problemu i analizujemy i rozwiązujemy zgłoszenia każdego klienta indywidualnie. Nasz zespół aktywnie pracuje nad ich rozwiązaniem tak szybko, jak to możliwe” – powiedziała CCC Group w komentarzu dla dlahandlu.pl.
Eobuwie — sklep,
Źródło