Nerwy zamiast butów? Eobuwie nie realizuje zamówień. Teraz sieć tłumaczy

Trudności z zakupami online w sklepie eobuwie to cała lista skarg. Firma ignoruje e-maile i telefony, ale aktywnie zachęca klientów do korzystania ze specjalnych ofert w mediach. Użytkownicy wyrażają niezadowolenie, a na ich pytania odpowiada chatbot. „Zidentyfikowaliśmy i wyeliminowaliśmy źródła wszystkich problemów” – zapewniła Grupa CCC w oficjalnym komentarzu dla Interii Biznes.

21962f1af9f4f1fc407d8ae975a544ec, Biznes Fakty Eobuvie ma ogromne problemy z zamówieniami / Andrzej Zbraniecki/East News / East News

Treść:

  • 01 Problemy w Eobuvie: Zamówienia przyjęte, ale nie zrealizowane
  • 02 Eobuwie nie realizuje zamówień. Klienci skarżą się online
  • 03 Problemy z zamówieniem. Eobuwie tłumaczy za pomocą bota
  • 04 Eoboovi dla Interii Biznes. Mamy oświadczenie sieci. Co dzieje się z zamówieniami?

Składanie zamówień bez rejestracji w systemie, bez możliwości kontaktu mailowego lub telefonicznego, a nawet bez możliwości komentowania w mediach społecznościowych . Co dzieje się z eobuwie.pl? Sieć mówi o nowym programie lojalnościowym.

Problemy w Eobuvie: Zamówienia przyjęte, ale nie zrealizowane

Przed Wielkanocą wiele sieci handlowych organizowało sezonowe wyprzedaże. Dotyczy to również sklepów eobuwie. Problemem jest to, że liczba niezadowolonych klientów stale rośnie, w tym tych, którzy zapłacili za zamówienie i nigdy go nie otrzymali . Portal dlahandlu.pl przytacza przypadek czytelnika, który był klientem sklepu. eobuwie.pl i „złożył zamówienie na wymarzony produkt 15 kwietnia br. – płatność została potwierdzona, ale powiadomienie o wysyłce nie dotarło” – zaznacza portal.

Kobieta próbowała wyjaśnić sytuację telefonicznie, ale i to nie przyniosło żadnych rezultatów . Kolejki były wyraźnie przeciążone – na rozmowę z konsultantem czekało nawet 60 osób.

Innym problemem jest to, że wiele zamówień nie jest wyświetlanych w systemie, co utrudnia zwrot i odzyskanie pieniędzy w przypadku niezrealizowania zamówienia.

Eobuwie nie realizuje zamówień. Klienci skarżą się online

Podobnych przypadków jest mnóstwo w mediach społecznościowych. Wielu użytkowników ostrzega nawet przed składaniem zamówień na tej stronie:

Proszę nie zamawiać produktów z eobuwie. Zamówienie zostało złożone 2 tygodnie temu, opłacone, brak kontaktu telefonicznego i mailowego. „Zgłosiłem to dodatkowo i ostrzegłem innych” – głosił jeden z komentarzy opublikowanych na dlahandlu.pl.

Klienci eobuwie obecnie nieustannie zadają sobie pytanie: „Kiedy znów będzie można odebrać zamówienie w sklepie?” Zastanawiają się też, dlaczego kampanie reklamowe są kontynuowane, skoro problemy z realizacją zamówień zdają się tylko pogłębiać . Sklep ograniczył możliwość komentowania postów w mediach społecznościowych, większość komentarzy została usunięta, a kontakt telefoniczny pozostaje utrudniony.

Problemy z zamówieniami. Eobuwie tłumaczy za pomocą bota

Na pytanie o przyczyny problemów z realizacją zamówień serwis dlahandlu.pl odpowiedział chatbot. Zakłada się, że jest to spowodowane transformacją sklepu:

„Ze względu na wdrożenie nowych rozwiązań, które pozwalają nam uruchomić nasz nowy klub lojalnościowy , mogą wystąpić trudności w działaniu witryny i aktualizacji statusów zamówień. Pracujemy nad tym, aby zapewnić Ci jeszcze lepsze wrażenia z zakupów” – czytamy w odpowiedzi przesłanej za pośrednictwem formularza.

Przeczytaj także: Oznaczył przesyłkę jako otrzymaną, ale jej nie dostarczył. Niejasne wyjaśnienia kuriera DHL

Biuro prasowe Grupy CCC , właściciela serwisu eobuwie.pl, wyjaśnia również aktualne problemy związane z wdrażanymi zmianami:

„Obecnie mamy tymczasowe problemy techniczne. Jesteśmy świadomi problemu i analizujemy i rozwiązujemy zgłoszenia każdego klienta indywidualnie. Nasz zespół aktywnie pracuje nad ich rozwiązaniem tak szybko, jak to możliwe” – powiedziała CCC Group w komentarzu dla dlahandlu.pl.

Eobuwie — sklep,

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *