Sieć po raz kolejny celuje w rynek polski, tym razem jednak obrała inną strategię.

MiniSo wraca do Polski po długiej nieobecności. Globalna sieć designerskich gadżetów i japońskich słodyczy ponownie zadebiutuje 1 sierpnia w warszawskich Złotych Tarasach. Wydarzeniu towarzyszyć będzie akcja promocyjna oraz kampania z atrakcyjnymi rabatami i gadżetami kolekcjonerskimi.

Aa19ab8bcd48aaea72309cf96108f0a4, Biznes Fakty MiniSo wraca na polski rynek / Jan Bielecki/East News / East News

MiniSo, szybko rozwijająca się azjatycka marka lifestylowa, ponownie otwiera swoje podwoje w Polsce. 1 sierpnia firma otworzy swój pierwszy sklep w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy po długiej przerwie , donosi dlahandlu.pl. Będzie to kompaktowa przestrzeń o powierzchni 70 metrów kwadratowych z różnorodną ofertą akcesoriów do domu, odzieży i zabawek. Marka zadebiutowała w Polsce w 2018 roku, ale po otwarciu czterech sklepów, została zamknięta w czasie pandemii. Pierwotny plan zakładał rozbudowę sieci do 100 sklepów w ciągu dwóch lat. Teraz MiniSo powraca z nowym podejściem i ambitnym planem rozwoju.

MiniSo wraca do Polski, skala globalna w liczbach

MiniSo nie jest już młodą marką o ograniczonej obecności na niektórych rynkach . Założona w 2013 roku przez japońskiego projektanta Miyake Junyę i chińskiego przedsiębiorcę Ye Guofu, firma szybko osiągnęła międzynarodowy sukces. W 2017 roku miała ponad 2600 sklepów i przychody w wysokości prawie 1,5 miliarda dolarów. Według najnowszych danych dlahandlu.pl, sieć ma obecnie 7488 sklepów w ponad 110 krajach.

Według informacji z portalu dlahandlu.pl, MiniSo otworzyło 858 nowych sklepów w ciągu ostatnich 12 miesięcy . 241 z nich znajduje się w Chinach kontynentalnych, gdzie sieć prowadzi łącznie 4275 sklepów. Sieć znacząco rozszerzyła swoją działalność również poza Chiny, osiągając liczbę 3213 sklepów, czyli o 617 więcej niż w roku ubiegłym. Tak dynamiczny wzrost potwierdza, że MiniSo skutecznie realizuje strategię ekspansji globalnej.

Nowa wersja MiniSo w Polsce

Otwarcie salonu MiniSo 1 sierpnia w Złotych Tarasach będzie pierwszym krokiem w nowym etapie obecności marki w Polsce . Dwa dni po otwarciu klienci będą mogli wziąć udział w akcji promocyjnej z DJ-ami i występami tanecznymi. Dodatkowo, w ramach kampanii online PLUSH ICON, przygotowano specjalne kupony rabatowe dla 100 osób.

W sklepie znajdą się pluszowe zabawki winylowe z takich znanych serii jak Myszka Miki i Stich. Klienci otrzymają kolekcjonerski paszport z pieczątkami . Paszport ten umożliwi udział w interaktywnych wydarzeniach, w których będzie można wygrać ekskluzywne nagrody . Otwarcie drugiego, większego sklepu, również w Złotych Tarasach, planowane jest na wrzesień. Jego powierzchnia wyniesie 1000 metrów kwadratowych.

Dcf4e8278e9fd5a2e3634ff0b47cc14d, Biznes Fakty Globalna sieć designerskich gadżetów i japońskich słodyczy otworzy ponownie swoje podwoje 1 sierpnia w warszawskich Złotych Tarasach / GERARD / Reporter

Wyniki finansowe potwierdzają potencjał

MiniSo konsekwentnie wzmacnia również swoją pozycję finansową. W pierwszym kwartale 2025 roku przychody firmy wzrosły o 18,9% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku, osiągając

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *