Biznes Fakty
Bank Millennium – koniec awarii
Zakończyła się awaria w Banku Millennium. "Przywróciliśmy pełną dostępność aplikacji mobilnej i serwisu internetowego Millenet" – poinformował bank w mediach społecznościowych.
Z informacji dostępnych na stronie serwisu Downdetector, który gromadzi informacje o utrudnieniach, wynikało, że problemy w Banku Millennium rozpoczęły się w czwartek około godz. 9.00. To wtedy zaczęła rosnąć liczba zgłoszeń.
„Nie można się zalogować w aplikacji, BLIK nie działa” – napisał jeden z klientów.
„Nie działa nic, od rana nie ma żadnego dostępu do środków” – dodał kolejny.
Komunikat banku
„Obecnie mogą występować chwilowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji mobilnej oraz serwisu internetowego Millenet. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności usług. Za wszelkie niedogodności z tym związane przepraszamy” – napisał bank na portalu X.
Po godzinie 13.00 bank poinformował o „przywróceniu pełnej dostępności aplikacji mobilnej i serwisu internetowego Millenet”. „Serdecznie przepraszamy za wcześniejsze utrudnienia w dostępie do naszych usług” – dodano.