Biedronka wysyła zwrot pieniędzy. Sieć oddaje środki za produkty

To były zakupy na obiad, a wśród nich opakowanie pieczarek. Te jednak okazały się niejadalne. Biedronka zwróciła mi za to w aplikacji. Aby było to możliwe, wystarczy posiadać oprogramowanie dyskontera i założone konto na numer telefonu, ale można również zatelefonować pod wskazany numer BOK. Zwrot pieniędzy w aplikacji to w zasadzie klika kliknięć.

Dc12c03c4bdbcaaf5de94ba45f73123a, Biznes Fakty Biedronka zwraca klientom pieniądze za pomocą aplikacji, Jak to działa? /Przemysław Terlecki /INTERIA.PL

  • W Biedronce kupiłem pieczarki, które okazały się niejadalne. Z problemem zgłosiłem się do biura prasowego sieci.
  • Biedronka zwróciła uwagę, że zwrot środków za wadliwe zakupy może zostać wysłany po zgłoszeniu w aplikacji.
  • Sieć oddaje pieniądze za zakupy w postaci e-kodu, w gotówce lub wysyłając środki na konto. 

Biedronka posiada aplikację pod tą samą nazwą, co sieć – Biedronka. Dzięki niej można sprawdzić ceny danych produktów, ich dostępność w wybranym sklepie, zrobić listę zakupów czy wylosować spersonalizowane oferty zniżek. Niewiele osób zdaje sobie jednak sprawę, że w aplikacji możliwe jest uzyskanie zwrotu pieniędzy za wadliwe zakupy.

Kupiłem niejadalne pieczarki. Biedronka reaguje

Tę historię opisuję z pierwszej ręki. W środę, 11 września na zakupach w Biedronce kupiłem pieczarki na obiad. Podczas przygotowywania posiłku okazało się jednak, że grzyby wewnątrz opakowania pokryte są podejrzanym nalotem. Miałem wątpliwości, czy to pleśń. Zwróciłem się więc bezpośrednio do Biedronki, wysyłając maila do biura prasowego sieci.

Db68f499b4f5943429351cabd9c3ec55, Biznes Fakty Pieczarka z białą pleśnią na trzonie. /Przemysław Terlecki /INTERIA.PL5b084b7fae8bd760867f377941850fd3, Biznes Fakty Pieczarki z Biedronki z nalotem pleśni. /Przemysław Terlecki /INTERIA.PL

W odpowiedzi biuro prasowe potwierdziło, że jest to nalot pleśni na grzybach. Personel sieci przyjął moje zgłoszenie, poradził wyrzucić towar i zapowiedział zwrot środków za niejadalne grzyby. Okazało się, że nawet nie muszę wychodzić w tym celu z domu. Wystarczy zgłosić problem z zakupami za pośrednictwem aplikacji Biedronka.

Zwrot pieniędzy za wadliwe produkty. Biedronka wysyła środki w aplikacji

Korzystam z aplikacji Biedronka i to w niej otrzymuję e-paragon. Jak poinstruowało mnie biuro prasowe sieci, mogę łatwo zgłosić problem z zakupami w aplikacji (zgłoszenie przyjmowane jest niezależnie od formy pobieranego paragonu). W tym celu należy wykonać kilka prostych kroków:

  1. wchodzimy w aplikację Biedronka i wybieramy opcję „więcej” znajdującą się w prawym dolnym rogu ekranu,
  2. następnie przechodzimy w „historia transakcji”,
  3. wybieramy zakupy, których dotyczy problem,
  4. przesuwamy ekran w dół, gdzie znajduje się przycisk „zgłoś problem z zakupami”,
  5. w zgłoszeniu wprowadzamy dane takie jak informacje o zakupach, uwagi, ale także zdjęcia produktów,
  6. wciskamy „wyślij”, by przekazać zgłoszenie do Biura Obsługi Klienta.
698a1ec80792610f6f4054c66f050975, Biznes Fakty Ekran podsumowujący zakupy wraz z opcją zgłoszenia problemu z zakupami. /Przemysław Terlecki /123RF/PICSEL9218d378c3d9aaf05f5bc23c3afacfec, Biznes Fakty Ekran zgłaszania problemów z zakupami w aplikacji Biedronka /Przemysław Terlecki /123RF/PICSEL

Biedronka wyśle zwrot środków jako e-kod w aplikacji. Może oddać też gotówkę

Biedronka w aplikacji zwraca pieniądze za zakupy w postaci e-kodu do wykorzystania w sklepie sieci. E-kod nie ma terminu ważności, można korzystać z niego wielokrotnie do wykorzystania przypisanych środków. Możemy skorzystać z niego zarówno w kasie samoobsługowej, wybierając odpowiednią formę płatności (aplikacja Biedronka) lub podając numer kodu kasjerowi.

Zwrot pieniędzy można dostać także w formie gotówki lub na konto. E-kod jest preferowaną przez Biedronkę formą zwrotu środków, ale nie jest obowiązkowy. Bez wątpienia jednak jest udzielany szybciej, ponieważ Biedronka wysyła specjalny kod bezpośrednio na aplikację. Z rozmowy, jaką odbyłem z biurem prasowym Biedronki wynika, że zwroty są wysyłane zwykle w ciągu 1-2 dni roboczych.

– Przedstawiona sytuacja oczywiście nie powinna mieć miejsca i miała charakter jednostkowy. Jednocześnie zapewniamy, że w przypadku stwierdzenia wadliwości zakupionego produktu, wszyscy klienci mogą zgłosić reklamację bezpośrednio w sklepie lub do Biura Obsługi Klienta: mailowo: [email protected], telefonicznie: (22 205 33 00) lub za pośrednictwem aplikacji Biedronka. Za niepełnowartościowe produkty klientom przysługuje zwrot poniesionych kosztów – w formie bezterminowych e-kodów lub kwoty zwracanej na kartę płatniczą lub w gotówce – podkreśla Joanna Piwowarczyk Menedżerka ds. Komunikacji Korporacyjnej w sieci Biedronka.

Przemysław Terlecki 

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *