PKO BP i Bank Pekao ostrzegają: „Nie będzie można korzystać z aplikacji”.

01dbfa430cae53fe26bb26da0bd97f89, Biznes Fakty

Glapiński o obniżce stóp procentowych we wrześniu TVN24

Dwa największe banki w Polsce, PKO BP i Pekao, ostrzegają klientów przed utrudnieniami w niedzielę. Mogą wystąpić trudności z BLIKIEM, aplikacją, przelewami i wypłatami z bankomatów.

Prace serwisowe w PKO BP

PKO Bank Polski zaplanował prace techniczne na przyszłą niedzielę.

W ogłoszeniu bank napisał: „Zaplanowaliśmy prace techniczne na niedzielę 21 września 2025 r. w godzinach 00:00–13:00. W tym czasie:

  • nie będziesz korzystać z usług internetowych i telefonicznych iPKO i iPKO biznes,
  • nie będziesz korzystać ze strony internetowej i aplikacji PKO Junior,
  • Z aplikacją IKO możesz wypłacać pieniądze z bankomatów i płacić BLIKIEM w sklepach stacjonarnych i internetowych. Pozostałe funkcje będą niedostępne.
  • nie będziesz korzystać z aplikacji iPKO biznes,
  • funkcja Open Banking nie będzie działać,
  • nie można płacić online, płacę przez iPKO”.

„Wszystkie karty będą działać w bankomatach i sklepach stacjonarnych. W ramach ochrony płatności online kartą 3D-Secure 2, dostępna będzie jedynie autoryzacja SMS-em i PIN-em” – poinformował PKO BP w komunikacie.

Dodał: „Jeśli to możliwe, wszystkie ważne transakcje przeprowadzaj wcześnie”.

Trudności dla klientów Pekao

Bank Pekao również zapowiedział prace konserwacyjne. „W dniach 21-22 września przeprowadzimy prace konserwacyjne, aby poprawić jakość naszych usług” – napisał bank w komunikacie.

Poinformował, że „ 21 września (niedziela) w godzinach 0:30-4:30 nie będzie można wykonać przelewu natychmiastowego Express Elixir oraz przelewu telefonicznego BLIK w aplikacji PeoPay”.

Pekao napisało także: „ 22 września (poniedziałek) od 1.00 do 4.25 :

  • nie będziesz mógł zalogować się do serwisu Pekao24, aplikacji PeoPay i platformy eTrader Pekao,
  • nie będziesz korzystać z BLIKA w aplikacji PeoPay,
  • nie zlecisz przelewu,
  • nie będziesz mógł dokonać przelewu z karty kredytowej,
  • nie dokonasz transakcji online przy użyciu kodu 3-D Secure,
  • mogą wystąpić trudności w korzystaniu z karty debetowej, bankomatów i terminali płatniczych naszego banku,
  • możesz mieć trudności z korzystaniem z otwartej bankowości,
  • Aplikacja PeoPay KIDS również będzie niedostępna.

„Prosimy o wcześniejsze planowanie wszystkich takich operacji. Przepraszamy” – dodał bank.

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *