Biznes Fakty
Duża awaria w czołowym banku w Polsce. „Nie idzie się zalogować”
„Lepiej naprawcie awarię, bo nie idzie się zalogować w apce mobilnej, na androidzie i iOS nie działa” — pisze jeden z klientów Banku Millennium na platformie X. Serwis Downdetector wskazuje, że pierwsze problemy pojawiły się w poniedziałkowe południe. Mamy już odpowiedź banku.
[materiał aktualizowany]
Klienci Banku Millennium zgłaszają istotny problem. Nie chodzi o to, że im pieniądze znikają z konta, ale za to nie mogą zrobić przelewu czy sprawdzić stan środków, bo nie działa aplikacja mobilna. Konkretnie są problemy z zalogowaniem się do aplikacji. „Połączenie jest niedostępne lub niemożliwe. Spróbuj ponownie później” — taki komunikat widzą użytkownicy.
Ubezpieczenie szpitalne dla pracowników. Ten benefit może być gamechangerem
Zgodnie z danymi serwisu Downdetector problemy zaczęły się o godz. 12.00 i liczba zgłoszeń rośnie. W ciągu 15 minut do 14.07 problem zgłosiło aż 400 klientów banku i liczba rośnie. Zgłaszane problemy dotyczą głównie: bankowości mobilnej, bankowości online i logowania.
Wysłaliśmy do banku prośbę o komentarz i informację, kiedy awaria zostanie naprawiona.
— Mogły występować przejściowe trudności. Sprawność systemów, w tym dostęp do przelewów oraz usług BLIK, zostały już przywrócone. Analizujemy przyczyny niedostępności – odpowiedziało biuro prasowe Banku Millennium.
Poprzednia awaria w Banku Millennium miała miejsce na początku października br. Klienci mieli wtedy problem z korzystaniem z aplikacji mobilnej oraz z serwisu internetowego Millenet.
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Źródło