Biznes Fakty
Teraz możesz komunikować się z Lidlem za pomocą… WhatsApp. Czym podzieli się na Messengerze?
Lidl Polska wprowadza nowy kanał interakcji z klientami za pośrednictwem platformy WhatsApp. Nowy sposób komunikacji z Lidlem ma na celu poprawę wygody i dostępności usług tej sieci. O czym można „rozmawiać” z Lidlem przez WhatsApp?

Lidl Polska kontynuuje swoją strategię wdrażając nowoczesne rozwiązania komunikacyjne. Nowym kanałem komunikacji z siecią będzie platforma WhatsApp , gdzie będzie można np. przeczytać ulotki reklamowe.
Porozmawiaj z Lidlem przez WhatsApp
W ostatnich latach Lidl W Polsce wprowadzono szereg usprawnień, dzięki którym zakupy stały się dla klientów jeszcze wygodniejsze. Należą do nich m.in.: elektroniczne etykietowanie cen (ESL), kasy samoobsługowe, sklep internetowy, aplikacja Lidl Plus i funkcja Benefit Plus. Kolejną nowością jest możliwość komunikacji z siecią za pośrednictwem popularnego komunikatora.
„Dokładamy wszelkich starań , aby każda interakcja z naszą marką była jak najwygodniejsza i odpowiadała potrzebom naszych klientów. Dzięki nowym środkom komunikacji, takim jak kanał WhatsApp, możemy jeszcze lepiej sprostać oczekiwaniom naszych konsumentów” – mówi Aleksandra Robashkiewicz, Dyrektor ds. Korporacyjnych i Społecznej Odpowiedzialności w Lidl Polska.
Kontakt przez WhatsApp Jest to rozwiązanie, które sprawdziło się już w Niemczech, Belgii, Austrii i Czechach . W tych krajach cieszy się dużą popularnością wśród klientów Lidla.
Ulotki można przeglądać za pośrednictwem WhatsApp.
WhatsApp został zaprojektowany tak, aby zapewnić łatwy i szybki dostęp do najnowszych gazetek Lidla . Aby to zrobić, użytkownicy komunikatora muszą zeskanować kod QR zamieszczony na stronie internetowej Lidla lub skorzystać z podanego tam linku. Powinno to spowodować otwarcie aplikacji WhatsApp z automatycznie przygotowaną wiadomością gotową do wysłania.
„ Wybieramy sklep Lidl, w którym często robimy zakupy , a następnie potwierdzamy subskrypcję klikając „Start”. „Gotowe – od teraz najnowsze broszury będą dostępne bezpośrednio w WhatsApp” – poinformował Lidl w oświadczeniu.
Obecnie Lidl to sieć sklepów obecna w 31 krajach na całym świecie, w których działa ok. 12 tys. sklepów. Ponad 900 z nich znajduje się w Polsce .