Pepco planuje otworzyć 300 nowych sklepów do końca 2025 r.

9d3359fff731f279cba5b93c634ccaf2, Biznes Fakty

Ludwik Kotecki, członek RPP, o inflacji w PolsceTVN24

Pepco planuje otworzyć 300 nowych sklepów do końca 2025 roku, w większości w Europie Środkowo-Wschodniej – podała spółka w komunikacie prasowym.

Jak podano, w perspektywie krótko- i długoterminowej Pepco stawia na dalsze zwiększanie liczby lokalizacji, koncentrując się głównie na obszarze Europy Środkowo-Wschodniej, gdzie powstanie większość z planowanych nowych sklepów.

Będzie to kontynuacja strategii realizowanej w roku finansowym 2024, w którym spółka otworzyła łącznie 331 nowych sklepów. 232 lokalizacji mieściło się w Europie Środkowo-Wschodniej, a 83, czyli ok. 25 proc., w Polsce.

Strategia Pepco

„Nasza strategia otwierania nowych sklepów będzie nadal ukierunkowana na kraje, które dobrze znamy i co do których mamy pewność generowania odpowiednich zwrotów, co pozwoli umocnić naszą już i tak silną pozycję rynkową. Dlatego, większość ze sklepów, jakie planujemy otworzyć znajdzie się właśnie w naszym regionie. Będziemy dalej się rozwijać w różnych lokalizacjach – od centrów handlowych, przez retail parki po ulice handlowe, aby zapewnić klientom wygodę zakupów w różnych okolicznościach” – powiedział cytowany w komunikacie prasowym dyrektor operacyjny, Marcin Stańko.

Ponadto wskazano, że Pepco obserwuje rosnący potencjał rynku sieci handlowych i zamierza koncentrować się na zwiększaniu różnorodności asortymentu oraz doskonaleniu jakości obsługi, z myślą o wygodzie i zadowoleniu klientów.

„Regularnie prowadzimy badania i analizy, aby jeszcze lepiej zrozumieć trendy konsumenckie, wartość marki oraz wpływ czynników makroekonomicznych. Te analizy są następnie wykorzystywane w całej firmie – od zespołów zakupowych po działy inwestycji czy visual merchandising – aby dostosować nasze produkty i układ sklepów do potrzeb klientów” – powiedział Stańko.

Najważniejszymi kategoriami dla sieci pozostają odzież, artykuły dekoracyjne oraz produkty sezonowe, które będą stale wzbogacane o nowe linie zgodne z aktualnymi trendami. 

W Polsce Pepco konkuruje z takimi sieciami jak Action, TEDi, KiK oraz MR D.I.Y.

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *