Eobuwie nie realizuje zamówień. Tłumacz internetowy – bot

Problemy z zakupami w sklepie eobuwie to długa lista skarg. Sieć ignoruje e-maile i telefony, ale zachęca ludzi do korzystania z atrakcyjnych ofert zamieszczanych w mediach. Chatbot odpowiada na pytania dotyczące przyczyn obecnej sytuacji.

23a2db8c80f37d8d8ed525213059deef, Biznes Fakty Eobuvie ma poważne problemy z zamówieniami / Andrzej Zbraniecki/East News / East News

Zamawiaj bez rejestracji w systemie, bez możliwości komunikacji e-mailowej lub telefonicznej, a także bez możliwości komentowania w mediach społecznościowych . Co dzieje się z eobuwie.pl? Sieć udostępnia informacje o nowym programie lojalnościowym.

Eobuv: Zamówienia przyjęte, ale nie zrealizowane

Przed Wielkanocą wiele sieci handlowych organizowało sezonowe wyprzedaże. Dotyczy to również sklepów eobuwie. Problem polega na tym, że liczba klientów niezadowolonych z dokonanego zakupu stale rośnie, w tym również tych, którzy zapłacili za zamówienie, ale jeszcze go nie otrzymali . Portal dlahandlu.pl opisuje przypadek czytelnika, który jest klientem sklepu. eobuwie.pl i „złożył zamówienie na wybrany produkt 15 kwietnia br. – płatność została potwierdzona na stronie internetowej, ale nie otrzymał powiadomienia o wysyłce” – informuje portal.

Kobieta próbowała wyjaśnić sytuację telefonicznie, ale również bezskutecznie . Linie były wyraźnie przeciążone, a w kolejce na rozmowę z konsultantem czekało nawet 60 osób.

Innym problemem jest to, że wiele zamówień w ogóle nie pojawia się w systemie, co utrudnia przetwarzanie zwrotów i zwrot pieniędzy w przypadku niewykonania zamówienia.

Eobuwie nie realizuje zamówień. Klienci składający skargi online

Wiele podobnych przykładów można znaleźć w mediach społecznościowych. Wielu z nich ostrzega nawet przed składaniem zamówień z tej strony:

Proszę nie zamawiać produktów z eobuwie. Zamówienie zostało złożone 2 tygodnie temu, opłacone, ale nie ma kontaktu telefonicznego ani mailowego. Dodatkowo zgłosiłem to i ostrzegłem innych” – czytamy w jednym z komentarzy opublikowanych przez dlahandlu.pl.

Klienci eobuwie coraz częściej zadają pytanie: „Kiedy znów będzie można odebrać zamówienie w sklepie?” Są również zaskoczeni, że kampanie reklamowe są kontynuowane, mimo że problemy z realizacją zamówień zdają się tylko pogłębiać . Sklep ograniczył możliwość komentowania postów w mediach społecznościowych, większość komentarzy została usunięta, a kontakt telefoniczny pozostaje utrudniony.

Problemy z zamówieniami. Eobuwie odpowiada przez bota

Na pytanie o przyczyny trudności z realizacją zamówień serwis dlahandlu.pl odpowiedział chatbot. Uważa się, że jest to spowodowane zmianami w sklepie:

„Ze względu na wdrożenie nowych rozwiązań, które pozwolą nam uruchomić nasz nowy klub lojalnościowy , mogą wystąpić trudności w działaniu witryny i aktualizacji statusów zamówień. Pracujemy nad tym, aby zapewnić Ci jeszcze lepsze wrażenia z zakupów” – czytamy w odpowiedzi przesłanej za pośrednictwem formularza.

Przeczytaj także: Oznaczył przesyłkę jako otrzymaną, ale jej nie dostarczył. Niejasne wyjaśnienia kuriera DHL

Biuro prasowe Grupy CCC , właściciela serwisu eobuwie.pl, wyjaśniło również aktualne problemy związane z wdrożeniem zmian:

„Obecnie mamy tymczasowe trudności techniczne. Jesteśmy świadomi problemu i analizujemy i rozwiązujemy zgłoszenia każdego klienta indywidualnie. Nasz zespół aktywnie pracuje nad ich rozwiązaniem tak szybko, jak to możliwe” – powiedziała CCC Group w komentarzu dla dlahandlu.pl.

Eobuwie to sklep oferujący 90 tysięcy artykułów. W 2023 roku przychody spółki przekroczyły 1,6 mld zł , co stanowiło nieco ponad połowę przychodów z 2022 roku.

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *