Biznes Fakty
Czy sprzedaż nowych samochodów elektrycznych w Polsce jest dużym wyzwaniem?
Czy sprzedaż nowych samochodów elektrycznych w Polsce jest znaczącą przeszkodą? W jaki sposób strategie marketingowe dla pojazdów z silnikami spalinowymi różnią się od strategii dla modeli elektrycznych? Jak zmienia się krajobraz pojazdów elektrycznych i co najbardziej przyciąga uwagę potencjalnych nabywców? Krzysztof Tubek z Grupy Wróbel Mercedes-Benz Wrocław dzieli się spostrzeżeniami na temat udanej sprzedaży pojazdów elektrycznych w rozmowie z Łukaszem Bąkiem.
Dziękujemy za zaangażowanie w nasz artykuł. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Google News. Sponsorowana treść marki OTOMOTO Udostępnij artykuł Biuletyn Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami na temat biznesu i finansów Zarejestruj się
Najpopularniejsze w BUSINESS INSIDER
Motoryzacja
Zwrot w motoryzacji: Volkswagen rezygnuje z ekranów dotykowych
wczoraj 22:13 Motoryzacja
Jeździłem Astonem Martinem DBX707. Musiałem dać mu porządny trening
Niedziela 08:05 Motoryzacja
Sześć spadających wskaźników sprzedaży Tesli, które powinny zaniepokoić Elona Muska
Sobota 09:51 Materiały promocyjne
Rynek samochodów elektrycznych będzie rósł. Jak je sprzedawać?
Piątek 16:44 Materiały promocyjne
Coraz lepsze reklamy, coraz ciekawsze oferty. Jak sprzedają się samochody elektryczne w Polsce?
Piątek 16:41 Motoryzacja
Fiat 600 Hybrid od 600 zł netto miesięcznie. SUV idealny do miasta!
Czwartek 15:47 Motoryzacja
Nowa gama vanów Citroëna. Są tak wszechstronne jak nigdy dotąd
Czwartek 09:40
Źródło